Jest poniedziałek, jest prasówka. Czas na szybkie podsumowanie ubiegłego tygodnia!
YouTube jak Instagram Stories
30 sekund filmu, który nie zniknie po 24 godzinach i bogata możliwość edycji. YouTube pracuje nad własną wersją popularnych funkcji wideo, znanych ze Snapchata, czy Instagrama. Choć prace nad narzędziem owiane są tajemnicą, wiadomo już że wersja beta zadebiutuje w najbliższych tygodniach. Wybrani twórcy znajdą ją w karcie Społeczności.
Czytaj więcej>>>
Facebook zmienia sposób wyświetlania filmów z serwisów zewnętrznych. Materiały pochodzące między innymi z Vimeo i YouTube będą automatycznie wyświetlane w nowej karcie poza serwisem, a nie - jak dotąd - w aktualnościach. Dotyczy to zarówno wersji desktopowych jak i mobilnych. Możliwości wyświetlania w aktualnościach nie utraci jedynie wideo osadzone bezpośrednio na Facebooku.
Czytaj więcej>>>
Po co twórcom MCN i w jaki sposób LifeTube pomaga zarabiać influencerom? Kamil Bolek - dyrektor marketingu w LifeTube oraz Łukasz Głombicki - szefem komunikacji, znają odpowiedź na powyższe pytania i podzielą się nimi z uczestnikami najbliższego spotkania w ramach Auli Polskiej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak obowiązują wcześniejsze zapisy. Czwartek, godzina 19:00, Campus Warsaw. Nie może Was tam zabraknąć!
Studio Konesera, czyli internetowy program kulturalny, którego prowadzącym został charyzmatyczny Jakub Dębski, to kampania stworzona na potrzeby Samsung Smart TV. W dotychczasowych odcinkach gościli Grzegorz Krychowiak, Jarosław Boberek, czy Adam Woronowicz. Kampania, nad którą pracował VML oraz LifeTube, zdobyła złotą statuetkę Mixx Awards w kategorii Online Marketing with Influencer. Studio Konesera spotkało się z pozytywnym odbiorem widzów oraz branży marketingowej, o czym doskonale świadczy to wyróżnienie. Koniecznie zobaczcie opublikowane dotąd odcinki! 👇
Dem3000 współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.