Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała na stanowisko Group Sales Managerki w agencji LTTM, czyli największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupie działającej w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców.
W grupie LTTM awans na stanowisko Group Sales Managerki otrzymała Hanna Przybylska-Wawrzyniak. Jako Group Sales Managerka będzie odpowiedzialna za zarządzanie częścią zespołu sprzedaży, którego rolą jest nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii.
Hanna Przybylska-Wawrzyniak od ponad 15 lat jest związana z agencjami marketingowymi. Realizowała kampanie wizerunkowe i aktywacje wspierające sprzedaż B2B oraz B2C dla takich klientów jak Henkel, Nestle czy McCormick. Rok temu dołączyła do zespołu LTTM i zajmowała się wsparciem klientów w działaniach influencer marketingowych.