631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny - to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wprowadził nowe usługi i narzędzia technologiczne, które zwiększają przychody pasywne twórców.
Dzięki Content Lab materiały mogą docierać do szerszego grona widzów, a ja jako twórca mogę skupić się na tworzeniu jak najciekawszych odcinków programu MaturaToBzdura. Najważniejszą korzyścią ze współpracy z LifeTube jest spokój, że dbają o widzów również poza YouTube. MaturaToBzdura ma społeczność w wielu miejscach i chcemy, żeby wszyscy byli zadowoleni, a w tym pomaga Content Lab
- mówi Adam Drzewicki, twórca kanału MaturaToBzdura.
Zdecydowana większość twórców nie zdaje sobie sprawy z wartości wyprodukowanych przez siebie treści. Opublikowane materiały z czasem przestają generować przychody, ale to nie oznacza, że nie sprawdzą się w innych mediach społecznościowych. Oddajemy w ręce twórców czas potrzebny na produkcję najlepszych materiałów, by po swojej stronie zająć się ich redystrybucją i optymalizacją, zwielokrotniając przy tym ich potencjał reklamowy i zarobki
- dodaje Sebastian Huber, Head of Content Lab.