G.F. Darwin dołączają do LifeTube - największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie. Sieć będzie odpowiedzialna m.in. za koordynowanie współprac twórców z markami, sprzedaż kampanii reklamowych na kanale i we wszystkich mediach społecznościowych Grupy oraz zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.
Cieszymy się, że możemy wspierać tak ambitne projekty, jak G.F. Darwin, które udowadniają, że na YouTube jest miejsce na bardzo wartościowe rozrywkowe treści. W LifeTube zależy nam przede wszystkim na tym, by reprezentować najlepszych youtuberów i wspierać ich w wszechstronnym rozwoju. Dlatego dbamy nie tylko o kanały na YouTube i profile w social media, ale przede wszystkim o ich twórców i to ich chcemy najsilniej wspierać
- komentuje Anna Mikołajczak, senior account manager w LifeTube, nowa managerka G.F. Darwin.
Bardzo się cieszymy i mamy nadzieje na super współpracę, która zaowocuje naprawdę fajnymi, wartościowymi projektami!
- komentuje Marek Hucz, jeden z założycieli G.F. Darwi.
Na YouTube jest miejsce na jakościowy content
Od pierwszego wideo do pół miliona widzów
G.F. Darwin współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 430 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.