Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
Wiele agencji oferujących usługi influencer marketingowe traktuje twórców jako medium. Kupują od nich niejako powierzchnię reklamową i zasięgi, które następnie sprzedają klientom. Lifetube natomiast stara się skupiać przede wszystkim na twórcach i ich potrzebach. To oni są w centrum naszej działalności. Od 10 lat współtworzymy branżę ekonomii twórców w Polsce, pomagamy im się rozwijać, budować swoją markę i skutecznie kapitalizować swój talent. Od początku roku sukcesywnie wprowadzaliśmy nowe usługi zarówno dla talentów, jak i dla marek i już teraz nasza oferta jest unikalna na rynku. Jednak dla nas to jest dopiero początek wielkich zmian. Najlepsze dopiero przed nami
– mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube.
Od początku swojej działalności jesteśmy blisko związani z platformą YouTube. Jesteśmy też jedną z największych sieci wielokanałowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jednak dziś twórcy rzadko ograniczają się do jednej platformy, a my wspieramy ich wszędzie tam, gdzie publikują swoje treści. Baza talentów, z którymi współpracujemy na wyłączność, pozwala nam tworzyć szyte na miarę, wielokanałowe kampanie dla klientów z różnych branż. Natomiast własny dział strategii, kreacji i produkcji umożliwia nam planowanie obecności marek w mediach społecznościowych nie tylko w formie współprac z influencerami, ale także z własnym contentem
– wyjaśnia Małgorzata Jakimowicz, Head of Creative Lab w Lifetube.
Jestem podekscytowany zmianami, które u nas zachodzą, a nasz nowy branding jest doskonałą ilustracją świeżości, którą wprowadzamy na rynek. Jako nasz znak rozpoznawczy wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha – jest jednocześnie sygnetem i emotką. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy i które dzięki nam mogą tworzyć jeszcze więcej i lepiej. Kod wizualny i kolorystyczny naszej nowej identyfikacji czerpie garściami z komunikacji internetowej, która jest naturalnym środowiskiem dla nas i naszych talentów. Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. Doskonale udało się to uchwycić specjalistom z Mamastudio – jednej z najlepszych w kraju agencji brandingowych, z którą mieliśmy przyjemność pracować przy tym przedsięwzięciu
– tłumaczy Michał Dębski, Head of Communications and International Growth w Lifetube.
Art Direction: Mamastudio, Łukasz Filak (DOH.HOW)
Photo/Video/Motion Design: Łukasz Filak (DOH.HOW)
Copywriting: Natalia Dudek, Łukasz Filak (DOH.HOW)
Design, UI Design: Mamastudio
Web Development: The Eternals