Urodomaniaczki by Hebe to youtubowy kanał sieci drogerii Hebe, który powstał 5 lat temu z potrzeby znalezienia sposobu na zbudowanie społeczności w niezwykle konkurencyjnej kategorii. Od początku istnienia kanału za jego strategię i koncept kreatywny odpowiada zespół Lifetube, lider influencer marketingu, który specjalizuje się w działaniach marek w mediach społecznościowych.
Kanał Urodomaniaczki by Hebe został stworzony w ramach strategii help. To miejsce w sieci, w którym widzowie znajdują wiedzę o pielęgnacji, mnóstwo inspiracji makijażowych i włosowych, a także nowości produktowe dostępne w drogerii Hebe. Przez 5 lat wspólnej działalności udało nam się zbudować zaangażowane grono odbiorców i odbiorczyń, które wyczekują każdego odcinka
- mówi Karolina Zaranek, Project Managerka z Lifetube’a.
Po analizie best practice w kategorii beauty stworzyliśmy kanał, którego treści gwarantują Hebe dotarcie do nowych konsumentów i edukowanie ich. Urodomaniaczki by Hebe stały się kompendium wiedzy o kosmetykach i pielęgnacji, do którego konsumentki wracają nawet po latach od publikacji materiałów, szukając tipów lub rozwiązań na konkretne problemy. Statystyki wyświetleń materiałów archiwalnych są naprawdę imponujące, dzięki czemu inwestycja w stworzenie contentu procentuje w kolejnych latach
- mówi Łukasz Gwiazda, Head of Strategy w Lifetubie.