Anna Wójcik - dotychczas związana z wytwórnią Prosto Label - dołączyła do LifeTube. Będzie odpowiedzialna za rozwój segmentu muzycznego. Nowo powstałe stanowisko w dziale gamingu objęła Izabela Malinowska - dzięki doświadczeniu w realizowaniu projektów e-sportowych m.in. dla ESL, zajmie się niestandardowymi projektami w sektorze gier.
Wzmocnienie zespołu bardzo mnie cieszy. Jako spółka chcemy konsolidować rynek, rozwijać się i poszerzać nasze zaangażowanie. Będziemy mocno rozwijać nasze kanały muzyczne i właśnie za to będzie odpowiedzialna Ania. Co istotne, LifeTube nie wyklucza wejścia w branżę muzyczną - tak szeroko obecną na YouTube w Polsce i na całym świecie
- mówi prezes LifeTube Paweł Stano.
To świetna sprawa, że razem z LifeTube będziemy wspierać muzycznych twórców na YouTube, oferując im jeszcze lepsze możliwości rozwoju artystycznych pasji. Dołączenie do zespołu profesjonalistów influencer marketingu to dla mnie bardzo interesująca zawodowo zmiana. Liczę, że nowe wyzwania, które są przed nami, szybko przerodzą się w pierwsze sukcesy
- komentuje Anna Wójcik, senior account manager w LifeTube.
Dział gaming wzmacnia zespół projektowy
Nawiązanie współpracy z tak doświadczoną osobą jak Iza to dla naszego teamu doskonała wiadomość. Jej energia, ogromna kreatywność oraz doświadczenie, które wyniosła z realizacji projektów e-sportowych, z pewnością zaowocują wieloma ciekawymi i nowymi dla naszej firmy działaniami
- dodaje Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming w LifeTube.
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 61 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce