Lifetube, największa w Europie Środkowo-Wschodnej firma działająca w obszarze ekonomii twórców i influencer marketingu, rozpoczęła współpracę z ElevenLabs, startupem zajmującym się generowaniem naturalnego głosu ludzkiego w wielu językach w oparciu o sztuczną inteligencję.
Od dawna obserwujemy rozwój narzędzi opartych na sztucznej inteligencji i nie mieliśmy wątpliwości, że w którymś momencie wykorzystamy je na dużą skalę w naszej działalności. Zastosowanie technologii ElevenLabs jest dla nas strzałem w dziesiątkę. Doskonale wpisuje się w naszą filozofię wspierania talentów: chcemy, żeby zajmowali się tym, co umieją najlepiej i lubią najbardziej – tworzeniem treści. A my zrobimy wszystko, żeby te treści dla nich pracowały. Otwarcie się na nową publiczność z innych krajów przy właściwie zerowym zaangażowaniu ze strony twórców to prawdziwy game changer. Początek nowej epoki w tworzeniu treści wideo
- mówi Marcin Pyć, Head of Network Management w Lifetubie.
Bardzo cieszymy się ze współpracy z Lifetubem. Nasze AI ma pomóc twórcom w łatwiejszym tworzeniu treści i osiągnięciu międzynarodowego zasięgu, udostępniając ich content w 29 językach. Nasza współpraca pozwoli im dotrzeć do globalnej publiczności, zachowując ich autentyczny głos we wszystkich językach. Wierzymy, że nasze rozwiązania wesprą rozwój twórców i pomogą im odnieść międzynarodowy sukces
- mówi Mati Staniszewski, CEO w ElevenLabs.