Jak w każdy poniedziałek zapraszamy na LifeTube'owy przegląd prasy!
W jaki sposób zwalczać teorie spiskowe na YouTube? Siecią odnośników do haseł w Wikipedii. Susan Wojcicki ogłosiła nową metodę zwalczania fałszywych treści. Kiedy użytkownik trafi na materiał, którego część stanowią przypuszczenia oraz dalekie od prawdy teorie, jego oczom ukażą się hiperłącza przekierowujące do do Wikipedii - te będą prezentowały wyjaśnienia haseł oraz omawianych w wideo zjawisk. CEO serwisu ma nadzieję, że takie rozwiązanie pomoże wyeliminować coraz większy problem dezinformacji.
Czytaj więcej>>>
Za 10 dni drugie szkolenie LifeTube Boosters! Wzbogaceni o wiedzę z zakresu pracy kreatywnej internetowych twórców, skupimy się na początku wszystkiego - kanale. Od czego zacząć swoją przygodę na YouTube, jaki format wybrać, co ze sprzętem, jaką rolę odgrywa zgromadzona wokół kanału społeczność? Wszystkiego dowiecie się z prelekcji Kamila Bolka (dyrektor marketingu LifeTube) oraz panelu dyskusyjnego z twórcami (m.in. Na Pełnej oraz Astrofaza).Spotykamy się 29 marca o 18:30 w Tusz Tusz Bistro. Patronami medialnymi szkolenia są mediafun i Radio Eska.
Pobierz bilet>>>
Co jest skuteczniejszą metodą dotarcia do przeciętnego mieszkańca UE: oficjalna strona instytucji czy współpraca z influencerem? Oczywiście, że to drugie! W materiale "Jak zamieszkać na swoim?" Karol Paciorek opowiedział widzom o pilotażowym programie TBS, czyli wspieranym przez Unię Europejską najmie z dojściem do własności. Efekt?
Informacja dotarła do ponad 60 tysięcy osób, które - dzięki wiarygodnemu i prostemu w odbiorze przekazowi - poznały pracę KE oraz zyskały wiedzę na temat funduszy europejskich, z których mogą korzystać.
Case study>>>
Karol Paciorek współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.