Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube, która działa w obszarze ekonomii twórców, influencer marketingu oraz gaming marketingu. Swoje 19-letnie doświadczenie wykorzysta jako Creative Lab Director, realizując projekty dla klientów Lifetube’a i Gamesetu.
Cieszymy się, że do grona naszych firmowych talentów dołączył właśnie Karol. Jego wieloletnie doświadczenie i wiedza idealnie sprawdzą się na stanowisku Creative Lab Directora, które objął. Dążymy do ciągłego podnoszenia poziomu kreatywnego naszych kampanii, i wierzymy, że przełoży się to na zadowolenie i wyniki naszych klientów. Jestem przekonana, że Karol się do tego przyczyni
- mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube'a.
Czuję, że moje przyjście do Grupy Lifetube to naturalny etap w moim rozwoju kreatywnym i managerskim. Zarząd powierzył mi zespół o bardzo dużym doświadczeniu i ze świetnymi klientami, a ja mam głód spektakularnych sukcesów reklamowych. Marzę o nieszablonowych współpracach influencerskich z największymi polskimi twórcami, które wyróżnią się na rynku i pokażą moje spojrzenie na influencer marketing. W tej branży można jeszcze bardzo dużo namieszać
- komentuje Karol Stefański, Creative Lab Director w Lifetubie.