Nowa oferta, dywersyfikacja źródeł przychodów twórców, wdrożenie najwyższych standardów współpracy - tak Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców, podsumowuje rok 2023. Firma w minionym roku postanowiła wprowadzić szereg zmian, które umożliwiły lepszą współpracę zarówno z twórcami, jak i markami.
Nowe narzędzia - nowe możliwości dla twórców
Multidystrybucja i dywersyfikacja źródeł pasywnego przychodu to przede wszystkim szansa na uniezależnienie się od kaprysów jednej platformy oraz zwiększenie kaloryczności reklamowej contentu naszych twórców na rynku. Wyniki i zainteresowanie naszymi działaniami udowadniają tezę o potrzebie tego typu produktu w świecie twórców, którzy z pomocą Content Labu, mogą wrócić do korzeni swojej pracy i zająć się produkcją treści najlepszej jakości, a operacyjność i dystrybucję zostawiają nam
- mówi Sebastian Huber, Head of Content Lab.
W 2023 roku staraliśmy się rozszerzać ofertę sieci wielokanałowej, aby wspierać twórców we wszystkich kluczowych obszarach ich twórczości na YouTubie. Obok wsparcia technicznego stawialiśmy na zwiększenie zarobków z AdSense oraz rozwój kanałów twórców. LifeTube MAX pomaga zarobić więcej za każdy tysiąc wyświetleń generowany przez ich materiały bez jakiejkolwiek ingerencji z ich strony. Audyty i konsultacje to z kolei praca nad długoterminowym wzrostem wyników kanałów. W ramach naszych usług doradczych wspólnie z twórcami analizujemy ich dotychczasowe wyniki, odnosimy je do danych z naszej sieci, do których dostęp mamy dzięki naszemu narzędziu analitycznemu LifeTube DATA, a następnie pracujemy wspólnie nad wdrożeniem strategii zwiększania wyświetleń i zasięgów. W tym roku planujemy dalszą rozbudowę naszej oferty w tym wsparcie twórców w docieraniu do zagranicznych widzów
- mówi Marcin Pyć, Head of Network Management.
Współpraca z twórcami
Ubiegły rok to tak naprawdę rok wielkich zmian dla managementu twórców w naszej organizacji. W 2023 roku bardzo mocno rozwinęliśmy naszą ofertę dla influencerów o dodatkowe usługi tj. raporty sprzedażowe, nowy system rozliczeń kampanii czy optymalizacje biznesowe. Niemniej poprzedni rok był dla nas tylko początkiem zmian. W 2024 roku będziemy rozwijali dalej naszą ofertę dla twórców tak, aby influencerzy mogli maksymalnie skupić się na tym, co kochają najbardziej - na tworzeniu treści. My zajmiemy się całą resztą
- mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube'a.