Nowe działy i 4 nowych pracowników w LifeTube. - To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, profesjonalizację twórców i zmiany zachodzące na YouTube - przekonuje prezes spółki, Paweł Stano.
Rozwój nisz tematycznych na YouTube
Edukacja na YouTube w liczbach
Zmiany w LifeTube
Jako sieć partnerska chcemy w jak najlepszy sposób odpowiadać na potrzeby klientów. Wyodrębnienie działów “Rozrywka i Lifestyle” oraz “Edukacja i nauka” to kolejny krok w stronę profesjonalizacji działań, korzyść dla klientów i odpowiedź na ich oczekiwania. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować jeszcze lepiej dopasowaną ofertę. Wyspecjalizowane działy to specjalistyczna wiedza na temat danej kategorii, popularnych formatów, twórców, ich widowni i danych, które będziemy mogli wykorzystywać w kampaniach.
mówi Paweł Stano, prezes LifeTube
Nowi specjaliści na pokładzie
Zauważyliśmy niszę na YouTube i postanowiliśmy to wykorzystać, rozpoczynając od rozwoju wyspecjalizowanego działu. Będziemy pierwszym MCNem w Polsce, który wyodrębni i poświęci więcej uwagi twórcom ściśle związanym z nauką i edukacją. Do tej pory były to kanały niedoceniane, pomijane. Obecnie chcemy zainwestować nasz czas w rozwijanie tej kategorii, bo widzimy w niej niesamowity potencjał.
mówi Agnieszka Wieczorkowska - Head of Management: Edukacja&Nauka, Rozrywka&Lifestyle
W związku z utworzeniem nowej struktury do zespołu dołączyło 4, nowych specjalistów
Izabela Szczepanik swoje doświadczenie zawodowe w mediach budowała od 2008, pracując w radiu i wydawnictwach by od 2014 roku zacząć przygodę z influencer marketingiem. W LifeTube, na stanowisku Senior Account Managera, odpowiada za management i realizację projektów takich twórców, jak: Szparagi, Mówiąc Inaczej, Karol Paciorek czy AdBuster.
Marta Rządkowska z marketingiem związana jest od kilku lat. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała, organizując wrocławskie eventy. Następnie zajmowała się komunikacją social mediową takich marek jak Bosch, Siemens i Zelmer. Poprzednio YouTube Strategy Manager w Epic Makers, obecnie Account Manager w LifeTube.
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał jako manager tras koncertowych. Od 2016 roku związany był z siecią partnerską Epic Makers, gdzie na stanowisku Menadżera ds. partnerów strategicznych rozwijał management oraz sprzedaż. Dotychczas współpracował z największymi markami, m.in. Gilette, Forever21, FisherPrice czy Multikinem.
Przez kilka lat mieszkał w Ameryce Południowej, gdzie m.in. tworzył od podstaw szkołę językową oraz pracował w polskiej Ambasadzie w Bogocie. Po powrocie do kraju związał się zawodowo z Isobar Poland. Jako Junior Strategic Planner współtworzył strategie komunikacji dla takich marek, jak Mastercard, Play, Skoda.
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.