Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, a także PR i marketingu.
- Według naszych wspólnych analiz rynek influencer marketingu w Polsce w roku 2017 był wart około 55 mln zł i rok do roku dynamicznie rośnie. Dzięki naszej współpracy i wypracowanej synergii przejmiemy około 60 proc. tego rynku. Pozwoli nam to wprowadzić spójne i profesjonalne standardy na większości rynku i lepiej dopasować się do potrzeb klientów
- mówi Paweł Stano, prezes LifeTube
571 influencerów, 103 mln subskrypcji, 800 mln emisji wideo
- Połączenie potencjału dwóch największych podmiotów na rynku da nam ogromną siłę, zmieni się skala naszych działań, będziemy w stanie tworzyć jeszcze lepszą ofertę i proponować kompleksowe działania nie tylko jako sieci, ale również jako wyspecjalizowane w influencer marketingu agencje. Planujemy współpracę na wszystkich możliwych polach. Nasze spółki mają osobne tożsamości, ale łączą sprzedaż twórców, usługi, komunikację i know-how
- tłumaczy Adam Semik, CEO & co-owner Gamellon
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.