Marka E. Wedel wkroczyła do świata gamingu! Twarzami projektu Wedel Up! zostali zrzeszeni w LifeTube twórcy: RoxMb, Dealereq, Kaluch oraz PLKD.
Obecność Wedla na Intel Extreme Masters to oficjalne rozpoczęcie działań marki w obszarze e-sportu, którego rosnąca ranga przechyla szalę na stronę rywalizacji, odciągając uczestników od czystej radości z grania. Na stoisku Wedel Up! zagraliśmy inaczej, a do wspólnej zaprosiliśmy e-sportowców oraz czterech gamerów – Kalucha, Dealereqa, RoxMb i PLKD – którzy w strefie Wedel Up! wraz z uczestnikami brali udział w niecodziennych rozgrywkach. Dzięki temu przypomnieliśmy graczom, że granie to przede wszystkim zabawa. Strefa Wedel Up! pozwoliła uczestnikom spuścić nieco powietrza i powygłupiać się bez stresującej rywalizacji.
- mówi Maciej Kluk, Digital Manager w LOTTE Wedel
To świetne rozpoczęcie roku i zaznaczenie obecności marki E. Wedel w świecie e-sportu i gamingu. Dla nas jest to również jeden z ważniejszych projektów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy wspierać markę na Intel Extreme Masters. Już na pierwszym spotkaniu briefującym agencja Walk poprosiła nas o zaproponowanie popularnych Youtuberów związanych z gamingiem. Bardzo dokładnie dobraliśmy twórców. We współpracy z Agencją Walk powstał szczegółowy harmonogram prac, skupiający się nie tylko na samym wydarzeniu, ale także na działaniach przed IEM. Dzięki temu około 4 miliony subskrybentów RoxMB, Dealera, PLKD i Kalucha dowiedziało się o tym, że ich idole pojawią się na strefie Wedel Up! Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, przyciągnęli tłumy.
- mówi Izabela Malinowska, Account Manager w LifeTube
Ogromne emocje i świetne wyniki - kampania w liczbach
Całość współpracy miała bardzo spójny charakter ze względu na markę i dobranych influencerów. Twórcy dalej tworzyli materiały w grach, które znali ich widzowie, a marka była wpasowana w nie naturalnie. Najważniejszym claimem tej współpracy było hasło Zagrajmy Inaczej, które nawiązuje bezpośrednio do gamingu i miało odzwierciedlenie w strefie Wedlel Up! podczas Intel Extreme Masters. Na stoisku twórcy oraz widzowie mogli pograć w gry, które znają, ale na inny sposób. To w połączeniu z jakościowymi i popularnymi influencerami zapewniło tłumy na strefie marki przez cały weekend. W połączeniu z agencją Walk i Wedlem udało nam się przeprowadzić kampanię, która miała świetny odzew od widzów (ponad 98% pozytywnych reakcji pod materiałami na YouTube).
- dodaje Karol Suchodolski, Senior Account Manager w LifeTube