Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia.
Nasza kampania miała wzbudzić zainteresowanie produktami Go Active, pokazując je jako świetną przekąskę on-the-go, ale także „niewinną” przyjemność. Zależało nam na poszerzeniu grupy docelowej i nieskupianiu się wyłącznie na osobach uprawiających sport; tak jak miało to miejsce we wcześniejszych odsłonach kampanii. Zaangażowaliśmy twórców Fit Lovers, którzy w świetny sposób wpisywali się w nasze oczekiwania komunikacyjne i grupę, do której chcieliśmy dotrzeć. Kampania zrealizowała nasze cele mediowe i wizerunkowe (uzyskaliśmy wysoki zasięg organiczny na profilu Fit Lovers, ER% na profilu Biedronki dla tego materiału wyższy niż benchmark, duży wzrost wyszukań w searchu naszych produktów oraz pozytywne opinie naszych konsumentów pod postami). Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Lifetubem, który zaproponował niestandardowe podejście, odpowiadając na nasz brief i który w niebanalny sposób przedstawił nasz produkt, uwiarygadniając go w oczach naszych konsumentów
- mówi Ewa Wróblewska-Kubiak, Starsza Menedżerka ds. Marketingu Cyfrowego w Jeronimo Martins.
Kolejny raz mieliśmy możliwość współpracy z siecią sklepów Biedronka przy promocji ich produktów z serii Go Active. Tym razem w ramach kampanii postawiliśmy na współpracę z popularnym duetem Fit Lovers oraz na stworzenie konkursu aktywującego klientów. W ramach finału całego wydarzenia zorganizowaliśmy grę miejską, w której udział wzięli wszyscy finaliści konkursu. Podjęte działania miały na celu nie tylko promocję produktów Go Active, ale również zachęcenie konsumentów do aktywnego uczestnictwa w całym wydarzeniu
- mówi Basia Kropidłowska, Account Supervisorka w Lifetubie.