LifeTube rozpoczął współpracę z Fundacją Humanity in Action Polska. Troje youtuberów – Alex Mandostyle, Sheo oraz Kamil-in Travel – wspiera fundację w głównych działaniach. Tłumaczą młodzieży, czym jest mowa nienawiści, co ją cechuje i w jaki sposób można jej przeciwdziałać.
Wspólnie przeciwko nienawiści
Bardzo cieszymy się, że twórcy zrzeszeni w LifeTube zaangażowali się we współpracę, by wspólnie przeciwdziałać mowie nienawiści. Pozytywne reakcje ich fanów i fanek na zamieszczane materiały są dowodem na to, że do młodych najlepiej trafiają ich rówieśnicy i że taka współpraca jest niezwykle potrzebna. To był strzał w dziesiątkę!
Po pierwsze: edukacja
Patologiczne zachowania w sieci nie tylko psują wizerunek całego środowiska YouTube, czy jak niechciany na imprezie okropny gość przeszkadzają w codziennym życiu naszych społeczności. Ale przede wszystkim potrafią naprawdę wyrządzić komuś krzywdę - tłumaczy Sheo, jeden z ambasadorów akcji. - Dlatego uświadamianie naszych widzów w tym zakresie jest takie ważne - jak identyfikować takie zachowania, jak sobie z nimi radzić i w jaki sposób reagować - dodaje.
AlexMandostyle i Sheo współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.