YouTube to nie tylko doskonałe miejsce do promocji produktów i usług, ale także... świetne narzędzie employer brandingu! LifeTube na własnym przykładzie pokazuje, jak budować markę pracodawcy we współpracy z influencerami.
Najpierw do studia zaprosiliśmy twórców, których zapytaliśmy, czym zajmują się poszczególne działy w naszej firmie, jak wygląda nasz typowy dzień i praca - tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu LifeTube. Następnie pokazaliśmy nagrania pracownikom tych działów i... zarejestrowaliśmy ich reakcje - wyjaśnia.
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.

![Jak współpracować z youtuberami w employer brandingu. LifeTube rekrutuje przez YouTube’a [WIDEO]](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/landing_page/template_background/30411/large_Co_o_pracy_w_LifeTube_wiedz%C4%85_nasi_youtuberzy.png)
