Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom graczy, przygotowaliśmy ofertę, która łączy niską cenę subskrypcji z dodatkowymi korzyściami. Duży pakiet szybkiego Internetu, nielimitowane rozmowy i SMS-y, niska cena oraz dodatkowe 10 złotych co miesiąc na gry, i to za każdym razem po opłaceniu subskrypcji
- mówi Krzysztof Hyb, Członek Zarządu a2mobile/Premium Mobile
Chcieliśmy, aby marka przynosiła graczom nie tylko benefity produktowe w postaci comiesięcznego bonusu do wydania m.in. na gry, ale przede wszystkim benefity emocjonalne. Marka wchodząc do nowego dla niej świata graczy ma w nim unikalną rolę – pomaga grać sprytniej. Tak jak sprytni ludzie stosują lifehacki, tak sprytni gracze stosują grajhacki. Idea jest bardzo pojemna – dotyczy graczy wszystkich platform czy gatunków – dzięki czemu ma masowy i długofalowy potencjał
- mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales w Gamesecie