Ponad 100 milionów rozegranych quizów i 70 tysięcy pytań opracowanych przez fanów. Quiz House, aplikacja mobilna autorstwa twórców rozrywkowo-edukacyjnego kanału “MaturaToBzdura.TV”, w ciągu 11 miesięcy od premiery przekroczyła milion pobrań.
Quizy sponsorowane w aplikacji Quiz House są zupełnie nowym narzędziem marketingowym, które pozwala na tworzenie natywnego contentu, skierowanego wprost do grupy zainteresowanej danym tematem. Jest to reklama, która stanowi wartość dla gracza i wciąga go na wiele godzin
- komentuje Adam Drzewicki, współtwórca kanału MaturaToBzdura.TV
Znani i lubiani w ogniu pytań
Do tej pory na kanale MaturaToBzdura.Tv sprawdzaliśmy wiedzę przypadkowych przechodniów, których poznawaliśmy podczas sond ulicznych. Promocja aplikacji była świetną okazją do rzucenia wyzwania influencerom. Pojedynek dwóch popularnych twórców zawsze budzi dużo emocji. Każdy z nich ma swoich wiernych kibiców, a walka o wygraną jest zacięta. W najbliższym czasie zamierzamy rozszerzyć listę osób, które zapraszamy do pojedynków, o celebrytów, sportowców, muzyków i aktorów
dodaje twórca
MaturaToBzdura współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.