Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB - wielokrotnie nagradzanym start-upem i największą społecznością polskich influencerów. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
Dzięki tej współpracy chcemy przede wszystkim zapewnić reklamodawcom pełniejszą obsługę, a cały influencer marketing zgromadzić w jednym miejscu - od najpopularniejszych gwiazd YouTube, przez blogerki i instagramerki, po mikroinfluencerów, a nawet “muserów” bijących rekordy popularności na platformie Musical.ly. Zamiast koordynowania współpracy z wieloma rozproszonymi podmiotami nasi klienci będą mogli od teraz skorzystać z pełnej oferty wszystkich 4 firm
- Paweł Stano, prezes LifeTube
Oprócz najnowszych form dotarcia, takich jak Musical.ly i kampanie instagramowe, oferujemy również klasyczne kampanie blogowe. Wbrew pozorom blogosfera nie umarła i nadal ma się bardzo dobrze. Dlatego chcemy, aby całość działań z influencerami dopełniał know how agencji Szeri, szczególnie przydatny przy kampaniach kierowanych do starszej grupy docelowej
- Mateusz Krogulec, współwłaściciel Szeri Szeri i DDOB
Strategiczne partnerstwo z największymi MCN-ami w Polsce to wielki krok naprzód w rozwoju naszej platformy. Widzimy olbrzymi potencjał wzrostu społeczności DDOB dzięki współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieciach LifeTube i Gamelleon. Wierzymy, że jesteśmy wstanie dostarczyć naszym partnerom setki utalentowanych twórców, którzy dzięki wspólnemu wsparciu, szybko staną się gwiazdami YouTube’a. Partnerstwo otwiera również zupełnie nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu. Pierwszy raz w tej branży klienci będą mogli realizować kompleksowe kampanie z różnymi influencerami bez konieczności korzystania z dodatkowych podwykonawców
- Bartłomiej Sibiga, prezes DDOB
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.