LifeTube - największy MCN i agencja influencer marketingu w Polsce - stale rekrutuje i powiększa zespół o nowe osoby. Do działu sprzedaży dołączyli: Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager), dział management twórców wsparła Dominika Bargieł (senior account manager).
W ostatnim czasie LifeTube wzbogacił swoje portfolio o kolejnych klientów. Chcemy zapewnić im client service na odpowiednim poziomie, dlatego inwestujemy w rozwój zespołu. Dobry team to dla mnie podstawa. Szukamy talentów czyli osób, które myślą nieszablonowo, są kreatywne, mają doświadczenie i osobowość, obok której nie da się przejść obojętnie
- komentuje Gabriela Barnat, dyrektor strategii i sprzedaży w LifeTube
Kilka ostatnich miesięcy to czas bardzo intensywnego rozwoju spółki. Zależy nam zarówno na rozwijaniu obecnych pracowników, jak i pozyskiwaniu nowych specjalistów. Stawiamy na dużą samodzielność i kreatywność, ponieważ w tej branży bardzo często potrzebne są niespotykane dotychczas rozwiązania. Z Marcinem będziemy pracowali zarówno nad działaniami ad hoc, jak i dużymi projektami strategicznymi
- komentuje Magdalena Talma, head of sales
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.