Przegląd tematyczny i wideo-wizytówki polskich influencerów, najpopularniejsze formaty na YouTubie, case studies najefektywniejszych kampanii, najlepsze praktyki i eksperckie analizy – to tylko część materiałów, które będą od teraz regularnie publikowane na youtube’owym kanale sieci partnerskiej LifeTube. Start kanału zbiega się również w czasie z otwarciem Bazy Wiedzy na stronie internetowej agencji. Oba wydarzenia są częścią działań edukacyjnych realizowanych z myślą o rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce.
Na YouTube o YouTube
Od dłuższego czasu oprócz standardowych briefów, otrzymujemy coraz więcej zapytań o szkolenia, consulting czy prowadzenie wykładów. Sporo jest też maili od początkujących youtuberów, marketerów, którzy muszą “nadrobić zaległości” lub studentów, którzy piszą prace magisterskie na temat YouTube’a. Mamy pięcioletnie doświadczenie w pracy z influencerami, dostęp do statystyk ponad 570 najpopularniejszych kanałów YouTube w Polsce i średnio realizujemy prawie 4 kampanie dziennie dla firm i marek z każdej branży i kategorii. To ogromna ilość wiedzy i wypracowanych najlepszych praktyk, którymi po prostu możemy się podzielić
- tłumaczy Kamil Bolek, dyrektor marketingu w LifeTube.
Pigułka wiedzy eksperckiej
LifeTube nie jest tylko siecią partnerską, MCN-em, ale przede wszystkim wyspecjalizowaną agencją influencer marketingu, która jest w stanie stworzyć, zaplanować i przeprowadzić kampanie digitalowe z youtuberami od początku do końca. Jesteśmy również odpowiedzialni za profesjonalizację i kształtowanie tego rynku w Polsce. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na edukację branży, rozwijanie nowych narzędzi badawczych czy szkolenia youtuberów. Postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której wiedzą mogą podzielić się zarówno nasi specjaliści, jak i zewnętrzni eksperci z podmiotów, z którymi współpracujemy na co dzień. Chcemy żeby influencer marketing był transparentny i opierał się na najlepszych praktykach
- komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube.
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.