Miniserial komediowo-muzyczny to nowy projekt, który twórcy kanału "Na Pełnej" zrealizują wspólnie z marką Gordon’s. Kampania pod hasłem "A może by tak?" ma na celu promocję nowego produktu - Gordon’s Pink. Różowy gin jest jednym z bohaterów pięcio-odcinkowej historii, w której nie zabraknie charakterystycznego dla youtuberów poczucia humoru. Projekt realizowany na przełomie lipca i sierpnia br. strategicznie i produkcyjnie obsługuje sieć LifeTube.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek to świetny moment na odważną komunikację, a YouTube to do tego idealne miejsce! Tym razem postawiliśmy na świeżość, nowe twarze i formaty. Janek i Adam przekonali nas do swojej koncepcji zaangażowaniem i wiarą w ten projekt. Od początku wiedzieli, jak chcą poprowadzić historię i jak wpisać w nią nasz produkt. Postanowiliśmy dać im dużo swobody i to się opłaciło
– komentuje Eliza Ryczko, Senior Brand Manager Smirnoff & Gordon’s, EPM & Poland
Od pomysłu do realizacji
Bardzo cieszy nas fakt, że klient postawił na myślenie out-of-the-box, które naszym zdaniem jest kluczowe w działaniach z zakresu influencer marketingu. Już przy pierwszej współpracy udało się stworzyć nieszablonowy projekt i wpisać produkt w historię idealnie pasującą do kanału chłopaków. Dodatkowo mieliśmy okazję działać kompleksowo - od briefu, przez pracę nad scenariuszem, produkcję filmową, aż do publikacji i promocji. Takie współprace lubimy najbardziej!
–komentuje Gabriela Barnat, szefowa strategii i sprzedaży w LifeTube
fot. Artur Zwierzchowski
Na Pełnej współpracują z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Aktualnie sieć zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.