Po zeszłorocznym zwycięstwie gwiazd telewizji, nadszedł czas na wielki rewanż. W niedzielę, na stadionie Legii Warszawa, zmierzą się ze sobą dwie drużyny: telewizji - na czele z aktorem Tomaszem Oświecińskim i Internetu, której kapitanem został Iluzjonista Y. Mecz Gwiazd: Telewizja vs Internet zostanie rozegrany w ramach VI Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.
Gośćmi mistrzostw popularni youtuberzy
Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej to wyjątkowa inicjatywa, dlatego zachęcamy naszych twórców do aktywnego udziału w kolejnych edycjach wydarzenia. Obok szczytnego celu, jest to również okazja do spotkania i przeżywania wspólnie sportowych emocji. W zeszłym roku nie udało się zwyciężyć, ale przed nami szansa na rewanż i mam nadzieję, że drużyna Internetu pokaże, na co ją stać
–mówi Michał Kołodziej, Head of Management - Gaming, Technology & Entertainment
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.