Drużyna koszykówki mężczyzn AZS UMCS Lublin powstała z jego inicjatywy. Przez 2 sezony grał w głównym składzie, jednak kontuzja odsunęła go od boiska. Po przerwie Dawid Myśliwiec - twórca kanału Uwaga! Naukowy Bełkot (320 tys. subskrypcji), zrzeszony w sieci LifeTube, wraca do współpracy z drużyną, jako sponsor tytularny. Po raz pierwszy kanał YouTube został sponsorem ligowej drużyny, grającej na szczeblu ogólnopolskim.
Drużynę stworzyli najlepsi. Myśliwiec inicjatorem
- Ciągle uwielbiam koszykówkę i mam w drużynie wielu przyjaciół, którzy ciężko pracują nad swoimi umiejętnościami koszykarskimi za przysłowiową czapkę gruszek. Przez 3 lata brakuje nam jednego-dwóch wygranych meczów do awansu i zwykle dlatego, że przytrafiają się kontuzje lub nieobecności kluczowych graczy. Dlatego, w sytuacji, gdy mam 12-miesięczną umowę z Play, postanowiłem, że przekażę część wynagrodzenia z tej współpracy na inicjatywę, która jest mi tak bliska i, być może, utrzymam kontrakt jednego zawodnika - mam nadzieję takiego, który pozwoli zrealizować te ambitne marzenia o awansie. Nie są to zawrotne pieniądze, ale mając komercyjną współpracę, która gwarantuje mi godne warunki życia, nie chcę być zachłanny i pomogę spoza boiska zrealizować cel, o który walczyłem wiele lat z pełnym poświęceniem na boisku
- mówi Dawid Myśliwiec, autor kanału Uwaga! Naukowy Bełkot, sponsor AZS UMCS Lublin
Będę obecny przy drużynie na ile to możliwe - od dwóch lat regularnie siedzę na ławce w meczach domowych. Mamy grupę młodych, ambitnych zawodników. Mamy kreatywnego trenera z silnym charakterem i zacięciem do samodoskonalenia i kombinacja tych czynników sprawiła, że przez kilka lat drużyna bez wielkich nazwisk walczy o awans. Ten krok, to takie postawienie wszystkiego na jedną kartę - szukamy brakującego elementu - wsparcia sponsora, które pomogłoby zwiększyć profesjonalizm i skutkowałoby awansem do pierwszej ligi
- dodaje Dawid Myśliwiec
- Wszystko ma swoją datę ważności i wspólnie odczuwamy, że jeżeli najbliższe sezony nie przyniosą sportowego awansu wielu z nas będzie musiało szukać realizacji swoich ambicji gdzie indziej. Dlatego jesteśmy w stanie pójść na całość, żeby te ambicje zrealizować tu i teraz, w grupie, która wiele ze sobą przeszła i ciągle chce wiele ze sobą przejść
- podsumowuje trener drużyny, Przemysław Łuszczewski
Uwaga! Naukowy Bełkot współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie i agencją influencer marketingu. Sieć aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.