Biedronka we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) uruchomiła w październiku działający sklep w wirtualnym świecie gry Roblox, który pozwala użytkownikom wcielić się w rolę jego pracowników lub klientów. Gra odniosła spektakularny sukces w niecały miesiąc od uruchomienia i wygenerowała ponad 1 300 000 rozgrywek.
Gaming ma emocjonalne i funkcjonalne przewagi nad innymi kanałami komunikacji - dla młodych jest ulubioną formą rozrywki, a dla marek niezwykle atrakcyjnym sposobem na realizację celów biznesowych na dowolnych etapach ścieżki konsumenckiej. Świat w grze to jedno z wielu narzędzi gaming marketingu, które w naturalny sposób buduje relację marki z młodym odbiorcą - do tego w formie zabawy. Nie było więc lepszego momentu na jego uruchomienie niż kampania Gangu Produkciaków, w której marka zachęca: “Zamień zakupy w przygodę!” Cieszymy się, że tak wielu graczy z nami w tę przygodę wyruszyło i liczymy, że jeszcze niejednym ich zaskoczymy
- mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales w Gameset