Ruszyła nowa kampania promocyjna Philips OneBlade, w ramach której widzowie mogą zadecydować o losach To Znowu Oni, Kamyka, Drwala Rębajło i Pago. Na stronie marki widzowie mogą oddać głos i zdecydować o stylu, wyzwaniach i utrudnieniach, które twórcy muszą zrealizować w swoich filmach. Każda osoba oddająca głos otrzyma kod zniżkowy na wybrane produkty OneBlade 360.
Philips OneBlade to marka, którą wprowadzaliśmy w świat gamingu jeszcze w 2019 roku. Od tamtej pory realizowaliśmy już kampanie na rynku polskim, czeskim, słowackim i francuskim. Zawsze staramy się, by każda odsłona kampanii była w stanie przeprowadzić graczy przez pełną ścieżkę konsumencką - tak jest i tym razem, bo zaangażowanie społeczności skupionych wokół wybranych twórców nagradzamy unikalnym kodem zniżkowym na zakup produktów
- mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales w Gameset