Pocophone F1 to najnowszy smartfon azjatyckiej marki Xiaomi, który kilka dni temu pojawił się na polskim rynku i trafił prosto w ręce ośmiu gamerów z sieci LifeTube. W ramach kampanii promocyjnej, nowy produkt przetestowali m.in. Sitr0x, Tivolt, GilathissNew i NRGeek. To już druga kampania chińskiego giganta, zrealizowana z we współpracy z największą polską siecią partnerską YouTube.
To pierwszy zagraniczny klient, z którym mamy przyjemność pracować bezpośrednio i w pełni odpowiadać za kampanie z twórcami na polskim rynku. Efektem dotychczasowych działań były milionowe wyświetlenia wygenerowane na materiałach kilkunastu youtuberów. Marką Xiaomi interesują się zarówno twórcy technologiczni, jak i lifestylowi, a jej produkty świetnie wpisują się w ich content. Marka ma duże możliwości na stworzenie niestandardowej platformy komunikacyjnej na YouTube, a my cieszymy się, że możemy być partnerem tych działań
- komentuje Małgorzata Figat, sales manager w LifeTube
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.