Rzetelna wiedza w dużych dawkach i stały kontakt z najlepszymi ekspertami w kraju. Tak w jednym zdaniu można opisać najnowszy projekt grupy specjalistów, którzy otwierają przestrzeń do merytorycznej dyskusji i wymiany eksperckiego know-how w zakresie influencer marketingu, YouTube i innych social media. Facebookowa grupa “Influencer marketing – panel ekspercki” to pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna i wiarygodna platforma edukacyjno-informacyjna dla wszystkich osób zainteresowanych tematem rozwoju rynku digital influencerów.
- Od lat jestem wielkim fanem Poradni Językowej PWN i nie ukrywam, że była to główna inspiracja. Zawsze interesowały mnie nie tylko wypowiedzi ekspertów, ale również pytania zadawane przez czytelników. Problemy, z jakimi borykają się użytkownicy, bywają równie pouczające, co odpowiedzi. Dokładnie taką samą wartość chcemy przenieść na facebookową grupę, tyle że zamiast o języku polskim będziemy edukowali o influencer marketingu. Połączymy grono ekspertów i internetowych twórców z klientami, dziennikarzami czy pracownikami agencji reklamowych, którzy potrzebują konkretnej wiedzy lub rozwiązania szczegółowych problemów. Mechanizm jest identyczny jak w Poradni - z tą różnicą, że realizujemy go w formie facebookowej grupy i zebraliśmy nieco większą liczbę ekspertów z różnych środowisk
– komentuje Kamil Bolek, CMO w LifeTube, inicjator grupy
Obecnie na pytania odpowiadają:
Janina Bąk – autorka bloga, z zawodu wykładowczyni statystyki. Specjalistka w analityce i pomiarze influencer marketingu (Janina Daily);
Jan Zając – przedsiębiorca, badacz i psycholog związany z Wydziałem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (Sotrender);
Maciej Budzich – autor bloga i autorytet w dziedzinie mediów, marketingu i reklamy (Mediafun);
Wojciech Kardyś – ekspert ds. komunikacji internetowej, doboru i weryfikacji influencerów, reżyser, scenarzysta (Good For You);
Weronika Krzymińska – specjalistka w zakresie współpracy z topowymi gwiazdami YouTube oraz budowania wizerunku w internecie (Gamellon);
Aleksandra Szkiłądź – ekspertka ds. komunikacji w social media i współpracy marek z instagramerami i tiktokerami (DDOB);
Daniel Portka – ekspert ds. realizacji niestandardowych projektów z influencerami (Blogi, YouTube, Instagram, Facebook) (Szeri by DDOB);
Rafał Janik – strateg, autor licznych kampanii cross-socialowych (DDOB);
Adam Drzewicki - youtuber, współautor kanału Matura to Bzdura oraz gry mobilnej “QuizHouse”;
Patryk Brzozowski - youtuber, twórca kanału Kameralnie;
Chcesz dołączyć do grupy lub zasilić grono ekspertów? Wypełnij krótki formularz i korzystaj z eksperckiej wiedzy! Szczegóły dostępne są tutaj.
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 490 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 80 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.