Każda kategoria na YouTube rządzi się zupełnie innymi prawami. Żeby trafnie dobierać influencerów do kampanii, musisz znać te różnice. Zdradza je agencja LifeTube udostępniając pierwszy na polskim rynku, tak obszerny raport analizujący 11 151 wideo na YouTube.
Wszystkie powyższe różnice mają swoje odzwierciedlenie w liczbach i statystykach. Marketerzy, osoby odpowiedzialne za współpracę z influencerami czy sami klienci muszą być świadomi rozbieżności zarówno ilościowych, jak i jakościowych występujących pomiędzy różnymi kategoriami i oceniać kanały YouTube, poszczególne wideo czy samych influencerów przez ich pryzmat
- komentuje Kamil Bolek, CMO LifeTube.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 85 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.