Youtuberzy gamingowi i technologiczni publikują najczęściej - średnio co 2,16 dni, ich filmy trwają średnio prawie dwa razy dłużej, niż pozostałe wideo na platformie oraz osiągają najdłuższy średni czas oglądania. Te dane pochodzą z najnowszego raportu LifeTube “6 kategorii, 11 000 różnic”, w którym zawarta jest analiza ponad 11 tysięcy filmów na polskim YouTube.
Gaming na YouTube to tylko część gamingu w ogóle. To zjawisko popkulturowe, które spaja ze sobą pozornie obcych ludzi, których łączy pasja generalnie do gier, do konkretnego gatunku czy ich serii. Fenomen gamingu ma korzenie dłuższe niż sam internet, ale tylko on jako medium pozwala graczom na generowanie contentu ze swoich doświadczeń – dlatego idealnym sposobem dotarcia do gracza są social media, a w szczególności YouTube. Youtuberzy gamingowi zajmują się często tematycznie oddalonymi od siebie zagadnieniami na styku e-sportu, gamingu, jak i technologii. Miłośników gier wideo – niezależnie, czy wolą oglądać gry u swoich ulubionych youtuberów, czy zarywać noce masterując swoje umiejętności – cechuje wielkie zaangażowanie, które przy odpowiedniej kreacji, jesteśmy w stanie wykorzystać w ramach realizacji kampanii
komentuje Tomasz Miecznikowski, Senior Account Manager LifeTube.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 85 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.