6 tysięcy złożonych zamówień w trakcie zaledwie 3 tygodni - to efekty kampanii #GłodniRozgrywki zrealizowanej za pomocą 6 filmów opublikowanych przez 2 znanych gamerów - Kalucha oraz PLKD. LifeTube prezentuje case study przedstawiające kulisy skutecznej współpracy marki z influencerami.
To była nasza pierwsza kampania łącząca grywalizację i gaming, zrealizowana z influencerami na YouTube. Przez wykorzystanie mechanizmu rywalizacji, w dość naturalny sposób zaangażowaliśmy zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów do tego, żeby częściej niż zwykle zamawiali na naszym serwisie. Do nakręcenia kampanii #GłodniRozgrywki i zaangażowania społeczności YouTube zaprosiliśmy dwóch twórców związanych z grami: PLKD i Kalucha, których widownia jest równocześnie jedną z naszych najważniejszych grup docelowych
- wyjaśnia Tomasz Michalski z PizzaPortal.pl.
Wyobraźmy sobie portret przeciętnego gracza - daleki od jego stereotypizacji. To człowiek otwarty na nowinki technologiczne, chętnie sięgający po nowe rozwiązania, a przy tym towarzyski. Zapewne w przerwie podczas grania zamawia jedzenie online, ale informacji na temat dostawców nie czerpie z tradycyjnych mediów. Podczas korzystania z internetu, zapewne używa wtyczek blokujących reklamy, a więc - jak do niego dotrzeć?
- mówi PLKD.
Za pomocą internetowych twórców, których śledzi!
- dodaje Kaluch.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 85 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.