Kto nie marzył, by zbierane w grze komputerowej złote monety zamieniały się w prawdziwe pieniądze? A gdyby dodatkowo zostały przekazane na społeczny cel? To stało się realne dzięki grze „2 THE LIGHT” i akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” wspieranej przez charyzmatycznego gamera – Kalucha.
Do akcji podchodzę bardzo osobiście. Znam kilku widzów mojego kanału, którzy walczą z chorobami. Cieszę się, że poza codzienną dawką rozrywki w postaci filmów, które publikuję na kanale, mogę zrobić coś więcej – zamienić granie w pomaganie. To świetna inicjatywa mobilizująca wszystkich fanów gier komputerowych do stworzenia czegoś wyjątkowego!
- komentuje Kaluch.
Warto wymienić takie inicjatywy, jak Games Done Quick, serię eventów gromadzących przed komputerami i konsolami speedrunnerów konkretnych gier, którzy podczas kilkudniowego streamu, przechodzą je na żywo w jak najkrótszym czasie. Cieszę się, że takie dojrzałe podejście do gamingu rozwija się także w Polsce, i pojawiają się pionierskie akcje takie, jak 2thelight.pl, które pozwalają poprzez pasję do gier zbierać fundusze na wsparcie dla oddziałów szpitalnych zajmujących się najbardziej potrzebującymi – dziećmi chorymi na nowotwory, choroby kardiologiczne i mukowiscydozę
- Tomasz Miecznikowski, Senior Account Manager LifeTube.
Nie od dziś wiadomo, że jedną lepszych form edukacji jest nauka przez zabawę. Tym razem pomysłodawcy akcji poszli o krok dalej, tworząc dedykowaną grę na potrzeby kampanii. Naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie gamingowego youtubera trafiającego do szerokiego grona młodych odbiorców. Kiedy agencja FFW Communication zgłosiła się do nas z prośbą o pomoc w doborze twórcy – Kaluch był jednym z naszych pierwszych wyborów. Relatywnie tego typu akcji jest wciąż niewiele, więc tym bardziej cieszę się, że pomysłodawcy zdecydowali się na współpracę właśnie z nami
dodaje Izabela Malinowska, Senior Sales Manager LifeTube.
Wspieraj akcję: https://pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie
Inicjatorem akcji społecznej „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” jest WIŚNIOWSKI – firma z 30-letnim doświadczeniem rynkowym i 100-proc. polskim kapitałem, produkująca najbardziej zaawansowane technologicznie bramy, okna, drzwi i ogrodzenia. Za koordynację akcji odpowiada agencja FFW Communication. Za współpracę z influencerem odpowiada LifeTube.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 85 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.