Milena Wieleńska dołączyła do działu Beauty w agencji infuencer marketingu i sieci partnerskiej LifeTube. Wieleńska, wcześniej związana z Agorą S. A., Marquard Media Polska i Edipresse, obejmie stanowisko Account Managera.
Milena Wieleńska wesprze zespół kierowany przez Małgorzatę Dumin (Head of management - Beauty LifeTube). Będzie odpowiedzialna za obsługę menadżerską ośmiu kanałów YouTube związanych z segmentem beauty oraz fashion: Alissvlogchanel, Zmianoholiczka, Osipowiczka, Veronica Marie, AlexMandostyle, Sylwia Sajchta, Oliwia Szymańska, DDOB.
Doświadczenie Wieleńskiej obejmuje współpracę z kluczowymi agencjami pośrednictwa pracy w Polsce w ramach stanowiska w Gazetapraca.pl (Agora S.A.), sprzedaż projektów dla redakcji: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Hot Moda i Joy (Marquard Media Polska) oraz sprzedaż projektów 360 serwisu polki.pl (Edipresse S. A.).
Dział Beauty w LifeTube rozwija się konsekwentnie od dwóch lat. W jego ramach przeprowadzonych zostało już ponad 1500 kampanii. Pod opieką działu znajduje się ponad 40 twórców z segmentu beauty, fashion i lifestyle. LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 90 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Doświadczenie Wieleńskiej obejmuje współpracę z kluczowymi agencjami pośrednictwa pracy w Polsce w ramach stanowiska w Gazetapraca.pl (Agora S.A.), sprzedaż projektów dla redakcji: Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Hot Moda i Joy (Marquard Media Polska) oraz sprzedaż projektów 360 serwisu polki.pl (Edipresse S. A.).
Dział Beauty w LifeTube rozwija się konsekwentnie od dwóch lat. W jego ramach przeprowadzonych zostało już ponad 1500 kampanii. Pod opieką działu znajduje się ponad 40 twórców z segmentu beauty, fashion i lifestyle. LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 90 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.