Dwa nowe pasma ze znanymi polskimi youtuberami w roli głównej - to pierwsze efekty współpracy sieci partnerskiej LifeTube z telewizją 4FunTV. Spółka 4Fun Media już zapowiada kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.
Współpraca z LifeTube jest naturalną, ale również bardzo istotną zmianą w naszej strategii kontentowej. Pierwszy raz na tak szeroką skalę wchodzimy w kooperację z siecią partnerską oraz jej influencerami. Jeśli projekt okaże się sukcesem, w najbliższej przyszłości pojawią się kolejne formaty programowe tworzone we współpracy z osobowościami znanymi do tej pory tylko z sieci internet
- zapewnia Mateusz Górecki, członek zarządu 4Fun Media.
Cieszymy się z nowej strategii współpracy z 4FUN.TV. Jako sieć partnerska YouTube od dawna podkreślamy, że między telewizją a wideo w sieci istnieje konwergencja mediów, a nie rywalizacja. Jesteśmy przekonani, że współpraca będzie korzystna zarówno dla naszych twórców, jak i stacji 4FUN.TV, która ma doświadczenie w realizacji programów z polskimi youtuberami
- mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.
Z kolei pasmo 4FUN TUBE to krótkie wejścia znanych youtuberów z LifeTube pomiędzy innymi programami w 4FunTV. W cyklu pojawi się m.in. Marek "AdBuster" Hoffman, który opowie o... swoich trzech psach. Będzie również Alexxis Ola wraz ze swoimi tutorialami makijażowymi, Marcin Okoniewski (Okoń w sieci) z wyjątkowymi opowieściami o książkach, a Patryk Brzozowski - twórca kanału Kameralnie - będzie ironicznie komentował zachowania polskich kierowców.
Dodatkowo w paśmie 4FUN TUBE pojawią się dotychczasowi prezenterzy 4FUN.TV: Jacek Januszko z programem „Pora Obiadowa”, Kristina Kurchewa „Kristina Radzi” oraz Łukasz Soblik „Wróż Dandris”.
Zarówno 4FUN TUBE oraz program NA PEŁNEJ emitowane są codziennie. Szczegółowa ramówka dostępna jest pod adresem: https://4fun.tv/4fun-tv#ramowka.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 85 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.