Magdalena Talma objęła kierownictwo nad całym działem Sales, Sandra Drażba awansowała na Senior Sales Managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu Rozrywka (Head of Management - Entertainment) - to trzy nowe awanse w zespole LifeTube - największej w Polsce sieci partnerskiej YouTube.
![Magdalena Talma - Head of Sales LifeTube](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/109075/large-acc5be402d2dd6aa12018e4e21b1df7e.jpg)
Magdalena Talma - Head of Sales LifeTube
![Sandra Drażba - Senior Sales Manager LifeTube](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/109076/large-8b47e627cc948f32c4301bf571d14777.png)
Sandra Drażba - Senior Sales Manager LifeTube
![Mateusz Bill - Head of Management - Entertainment LifeTube](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/109078/large-c43dce933cfdd4ae83961bbf9257b156.jpg)
Mateusz Bill - Head of Management - Entertainment LifeTube
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza ponad 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 95 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.