Kwiecień miesiącem świadomości autyzmu również na YouTube! Rafał Gębura, znany dziennikarz i twórca jednego z najpopularniejszych talk-show na YouTube (kanału 7 Metrów Pod Ziemią zrzeszonego w sieci LifeTube) właśnie opublikował wideo, w którym prezentuje wywiad z dwiema matkami osób ze spektrum zaburzeń autyzmu. Wszystko po to, by edukować w imię hasła przewodniego akcji Fundacji JiM: “Autyzm. Wystarczy zrozumieć”.
Wizyta w Fundacji JiM i bezpośredni kontakt z osobami z autyzmem to doświadczenie, po którym trudno wrócić do przyziemnych spraw i codziennych obowiązków. Za pierwszym razem pojechałem tam z ciekawości. Za drugim – z poczuciem misji i silną potrzebą, aby przybliżyć widzom świat osób z autyzmem. Dlaczego warto? Możemy na tym jedynie skorzystać
- tłumaczy twórca kanału 7 Metrów Pod Ziemią.
Rafał porusza tematy społeczne w swoim programie od samego początku. Widzowie oczekują wartościowych treści, jednocześnie żywo na nie reagując. Poza zaangażowaniem odbiorców w dyskusje, materiały są przez nich udostępniane oraz, jak pokazała nam poprzednia realizacja społeczna na kanale 7 Metrów Pod Ziemią, jesteśmy w stanie zmobilizować widzów do konkretnych działań na rzecz danej organizacji
- podkreśla Mateusz Bill, Head of Management - Entertainment w LifeTube i manager kanału.
Twórcy internetowi, poza szerokimi zasięgami, gromadzą rzeszę zaangażowanych odbiorców, którzy są żywo zainteresowani prezentowanymi publikacjami. Ze względu na poruszaną tematykę zależało nam na wartościowym i przemyślanym przekazie, dlatego wybór Rafała Gębury był dla nas oczywisty. Patrząc na zaangażowanie Rafała oraz jego fanów, wiemy, że był także słuszny. Budowanie świadomości autyzmu ze względu na złożoność spektrum nie jest proste. Dlatego w tym roku powzięliśmy szereg różnych działań – od współpracy z influencerami, poprzez działania viralowe, aż po wprowadzenie realnych zmian, aby dotrzeć do jak największej grupy z prostym przekazem „Autyzm. Wystarczy zrozumieć”.
Mateusz Bill - Head of Management - Entertainment
Sandra Drażba - Senior Sales Manager
Sławomir Nadolski - operator i montażysta
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza ponad 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 95 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube.Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.