Jeden z najbardziej charyzmatycznych polskich youtuberów - Cyber Marian - stworzył grę mobilną “CyberJunk”, której głównym bohaterem jest jego cyfrowy sobowtór - Marian, walczący z memami zaśmiecającymi internet. To pierwsza w Polsce gra, w której możemy wcielić się w postać znanego youtubera i znaleźć się w uniwersum zaczerpniętym wprost z jego filmów. W ciągu zaledwie dwóch dni od premiery aplikacja jest na 3 miejscu w rankingu "Najlepsze gry" Google Play. W “CyberJunk” znajduje się również miejsce dla marek - w trakcie rozgrywki na drodze Mariana pojawiają się elementy sygnowane logo LG czy 4FUN.TV.
Zakładając osiem lat temu kanał na YouTube miałem tak naprawdę tylko jeden cel: tworzyć. Tak po prostu. Bo ja zawsze coś tworzyłem, zanim założyłem kanał i zostałem etatowym Cyber Marianem to właśnie zawsze coś artystycznego robiłem. Tworzyłem muzykę, pisałem wiersze, rysowałem, kręciłem filmy, wydałem dwie książki. Także zawsze coś się działo i ten YouTube był kolejną taką moją artystyczną działalnością. Od wielu lat mam taką swoją artystyczną listę, którą realizuję. I teraz nadszedł czas żeby spełnić kolejne marzenie, coś co chodziło mi po głowie od dawna czyli wyprodukowanie własnej gry. Zawsze uwielbiałem klimat postapokaliptyczny, klimat pustych miast, ciągłej walki o przetrwanie, więc nie wyobrażałem sobie, żeby robiąc grę, nie umieścić jej właśnie w takim świecie i móc grać swoją postacią -
- komentuje Cyber Marian.
TalentMedia jest siecią partnerską wyspecjalizowaną w tworzeniu i prowadzeniu kompleksowych kampanii wideo online na rynku polskim i w krajach regionu CEE. Sieć partnerska świadczy usługi od A do Z: począwszy od MCN (zarządzania influencerami i egzekucją ich świadczeń dla marek), tworzenia strategii komunikacji i kreacji video online, poprzez produkcję video dedykowaną platformom online oraz zakup i optymalizację mediów video online.
TalentMedia zrzesza najbardziej znanych i lubianych YouTuberów, których kanały mają łącznie 26 miliony subskrypcji, ponad 800 milionów minut watchtime. Z siecią współpracują m.in. Cyber Marian, Zuzanna Borucka, JDabrowski, Agnieszka Grzelak, Grupa Spryciarze.pl, Kabaret Czwarta Fala, Śmiechawa TV i Krzysiek Golonka. Sieć jest też właścicielem automatycznej platformy do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. Klientami TalentMedia są polskie i globalne marki m.in.: Tymbark, OBI, Hasbro, Hebe, RTV EURO AGD. Sieć jest częścią grupy marketingowej Mediacap S.A.