W trakcie 34 dni odbędzie się 100 spotkań z 6 topowymi gamerami z sieci partnerskiej LifeTube - to największy tego typu projekt w Polsce! Sitr0x, Manoyek, Farell, Dealereq, Tritsus, iSuperMWK będą dostępni dla fanów w 5 nadmorskich miejscowościach: Łebie, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Juracie i Jastarni. W ciągu pierwszego tygodnia spotkań sprzedało się blisko 2500 biletów.
Scena Kulturalna to projekt realizowany na wybrzeżu od 5 lat. W tym roku po raz pierwszy do kalendarza dodane zostały spotkania z influencerami gamingowymi, realizowane w ramach współpracy z LifeTube. Naszym celem jest rozszerzenie oferty skierowanej do dzieci i młodzieży, zafascynowanych grami i YouTube'm. Jesteśmy zadowoleni z pierwszy wyników, profesjonalizmu LifeTube'a i współpracujących z nimi twórców. Wysoki sezon dopiero się zaczyna. Liczymy, że frekwencja będzie jeszcze większa
dodaje Bertrand Jasiński - Prezes Zarządu Sceny Kulturalnej.
Dla działu Gaming w LifeTube ten projekt jest niezwykle istotny. Pozwala na realizację założonego przez nas celu, jakim jest rozwój autorskich projektów eventowych, wykorzystujących ścisłą współpracę z influencerami oraz przenoszenie twórców ze świata online do offline. Jest to odpowiedź na duże zapotrzebowanie jakim jest możliwość spotkania widzów z Twórcami w nieco spokojniejszej atmosferze, niż odbywa się to chociażby podczas dużych eventów gamingowych
- mówi Michał Kołodziej, szef działu Gaming w LifeTube.
Możliwość występowania na Scenie Kulturalnej i spędzenia czasu z moimi widzami jest niezwykle cenna! Swobodna atmosfera, ogromne emocje związane z organizowanym na spotkaniu turniejem w Brawl Stars i okazja do porozmawiania na wszelkie tematy sprawiają, że każde wydarzenie wywołuje uśmiech na twarzy nie tylko odwiedzających Scenę Kulturalną osób, ale również mojej. Wszystko to w nadmorskich miejscowościach tętniących życiem. Czego chcieć więcej? Gorąco zapraszam
- dodaje youtuber Karol 'Sitr0x' Wiewiórski , którego subskrybuje ponad 1 200 000 osób.
Pierwsze zrealizowane wydarzenia, które najprościej określić można wakacyjnym graniem, wyraźnie pokazują, jaka u widza gamingowego istnieje ogromna potrzeba spotkania się z oglądanym na platformie YouTube twórcą. Dzięki spotkaniom, które organizujemy we współpracy ze Sceną Kulturalną, widzowie mogą połączyć tradycyjny wypoczynek nad polskim morzem z czymś nowym, ciekawym - dajemy im alternatywę dla wylegiwania się na plaży i możliwość zagrania w topowe teraz tytuły mobilne wspólnie z jednymi z najpopularniejszych twórców na polskim YouTube
- mówi Olaf Kuitkowski, Account Manager działu Gaming w LifeTube, który odpowiada za koordynację projektu.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza ponad 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 95 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.