Siedmiu topowych gamerów z LifeTube: PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek oraz najpopularniejsza youtuberka wśród polskich piosenkarek - Magda Bereda - biorą udział w dwumiesięcznej kampanii wspierającej loterię marki Zozole. Twórcy internetowi, zrzeszający na swoich kanałach łącznie ponad 6,6 miliona subskrybentów, mają za zadanie dotrzeć do młodych odbiorców, zaangażować ich do wspólnej zabawy i wzięcia udziału w wakacyjnej loterii marki Zozole. Kampanię prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”.
Cel kampanii to przede wszystkim dotarcie do szerokiej rzeszy osób z grupy docelowej marki i zachęcenie do wzięcia udziału w loterii pod hasłem „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”. Kontekst kampanii wspierającej loterię opiera się na zabawie i czerpaniu radości z grania w popularne gry na konsole i komputery. Marka Zozole fundując nagrody w postaci konsol PS4 Pro oraz bonów na doładowanie do Play Station Store umożliwia laureatom skorzystanie z przyjemności tej zabawy. Dlatego zdecydowaliśmy się zaproponować dużą grupę influencerów zajmujących się najpopularniejszymi grami i będącymi idolami dzieci i młodzieży. Koncepcja kampanii jest bardzo atrakcyjna ze względu na jej kreatywnych odbiorców, wprowadza radość i zabawę, a to jest bezcenne dla marki Zozole
- komentuje Jolanta Dziedzic, Senior Marketing Manager w Next.
Na kampanię influencerską, którą wypracowaliśmy z agencją Next, składa się przede wszystkim idealnie dobrana grupa influencerów. Twórcy gamingowi, stanowiący główny trzon kampanii, to grupa z ogromnymi zasięgami i bardzo oddaną publicznością. Natomiast produkty marki Zozole znakomicie wpisują się w komunikację na ich kanałach. Promocja ta idealnie łączy świat gamingu i beztroskiej zabawy jaką reprezentują Zozole. Dodatkowo postanowiliśmy uzupełnić kampanię o udział jednej z najbardziej znanych youtuberek - Magdy Beredy. Taki dobór twórców pozwoli dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców z grupy docelowej marki, do których skierowana jest kampania
- dodaje Izabela Malinowska, Senior Sales Manager w LifeTube.
Zozole to marka, która od wielu lat jest dostępna na naszym rynku. W swoim portfolio ma wiele fantastycznych produktów, które wywołują uśmiech i niosą radość dzieciom i dorosłym. To właśnie radość, dobra zabawa i głośny śmiech stanowią podstawę w jej DNA. Zozole idealnie wpisują się w świat gamingu, co zresztą wielokrotnie w swojej historii już udowadniały, dlatego również i tym razem zdecydowaliśmy się pójść w tym kierunku. W tym roku przygotowaliśmy loterię z super nagrodami ze świata gamingu – do wygrania są konsole PS4 PRO oraz doładowania do Play Station Store. Wierzymy, że kampania z influencerami z tej dziedziny będzie stanowić doskonałe dopełnienie komunikacyjne naszej promocji, oraz jeszcze mocniej połączy Zozole ze światem dzieci i młodzieży czerpiących radość z gier
- dodaje Krzysztof Milan - Group Brand Manager MIESZKO SA.
Agencji Reklamowa Next Agnieszka Lancmańska Wnuk - tworzy, pracuje i realizuje kampanie reklamowe, promocyjne, konkursy, samplingi, eventy i opracowuje koncepcje graficzne od ponad 13 lat. Agencja NEXT to eksperci od reklamy i komunikacji z wieloletnim doświadczeniem i wspaniałymi pomysłami.
LifeTube to wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza ponad 500 twórców wideo (w tym aż 150 influencerów gamingowych), o łącznej liczbie przekraczającej 95 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce