3 nowe osoby w zespole, 1 awans i nawiązanie współpracy z 7 zasięgowymi kanałami - Glow by LifeTube rośnie w siłę! Do działu Managementu dołączyły Monika Włodarczyk oraz Sandra Ledzion. Dział Sales wesprze Natalia Stępień.
Zespół Glow by LifeTube (dedykowany branżom beauty, fashion i lifestyle) dynamicznie się rozwija. W ciągu ostatniego miesiąca został powiększony o 3 nowe osoby, a z siecią współpracę rozpoczęły kanały takie jak: Agnieszka Grzelak Beauty, Zuzanna Borucka, Glam Paula i Gram Paula, Mamiko, VlogLola oraz Baku Family (Bakusiowo). Dzięki temu w bazie Glow znajduje się teraz ponad 45 kanałów na YouTube, których całkowita liczba subskrypcji zwiększyła się z 8 do 12 milionów!
Nowo powstałe stanowisko Sales Managera objęła Natalia Stępień, która w zespole Martyny Adamus (Head of Sales) odpowiadać będzie za sprzedaż, pozyskiwanie leadów oraz kontakt z klientami. Wcześniej Stępień pracowała jako Account Executive w agencji FENO, gdzie odpowiedzialna była m.in za globalną komunikację marki WizzAir na europejskich kanałach social media. Była także Team Leaderem zespołu Client Service na rynku polskim w IndaHash, gdzie przygotowywała i realizowała plany kampanii reklamowych.
Glow by LifeTube rozwija się wedle założonego na wstępie planu - rozszerzony został dział managementu, do zespołu w ostatnich 30 dniach dołączyła Sandra Ledzion i Monika Włodarska. Budujemy także zespół sprzedażowy - do działu Martyny Adamus (Head of Sales w Glow by LifeTube) dołączyła Natalia Stępień. Dział eventów, zgodnie z założeniami, zamierzamy uruchomić z końcem roku. Na ten moment mamy ustalony wewnętrzny system działania tej komórki i przymierzamy się do rozpoczęcia rekrutacji oraz zaawansowanych rozmów biznesowych.
- Małgorzata Dumin, Business Unit Director w Glow by LifeTube.
Dwie kolejne osoby - Monika Włodarczyk i Sandra Ledzion - uzupełniły dział Managementu. Ich głównymi obowiązkami są: stała opieka nad kanałami takimi jak Zuzanna Borucka, Lamakeupebella, Glam Paula, VlogLola czy Livv, pozyskiwanie współprac, realizacja projektów oraz wsparcie w tworzeniu konceptów i formatów na kanałach influencerek. Monika Włodarczyk pracuje na stanowisku Account Managera. Doświadczenie zdobywała w agencji GonnaBe, współpracując z takimi klientami jak Smyk, Orange, Philips. Wśród jej obowiązków było planowanie i koordynowanie prac zespołu kreatywnego i wdrażanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych. Sandra Ledzion dołączyła do zespołu jako Junior Account Manager. Wcześniej obejmowała stanowisko Junior Project Managera w Mediaplanet, gdzie zajmowała się kompleksowym przygotowaniem edukacyjno-informacyjnych kampanii crossmediowych.
To nie wszystkie zmiany w zespole Managementu Glow by LifeTube. Aleksandra Padyk, związana z firmą od półtora roku, awansowała na stanowisko Account Managera. W związku z tym rozszerzone zostało portfolio twórców, którymi się opiekuje, o 3 nowe kanały - Agnieszkę Grzelak Beauty, Alex Mandostyle i MsDoncellitę.