AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami! Ruszyła kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress. LifeTube odpowiada za koncepcję oraz koordynację działań.
Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach
- dodaje Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.
LifeTube - największa lokalna sieć partnerska YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej i TalentMedia - wyspecjalizowana agencja influencer marketingu, w portfolio której znajduje się kanał Studio Tymbark - nagrodzony Effie największy i najbardziej popularny kanał marki w Polsce. W naszej sieci znajduje się 670 kanałów, które łącznie mają 132 miliony subskrypcji i 837 milionów wyświetleń miesięcznie. LifeTube i TalentMedia wspólnie tworzą największą profesjonalną grupę firm zajmujących się influencer marketingiem w regionie CEE.