Zgodnie z zawartą 7 października umową spółka TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie, razem z LifeTube, spółki tworzą grupę LTTM. W jej skład wchodzą również dwie nowo powstałe marki: HubYT - kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media - spółka produkująca wideo i własne formaty na YouTube. LTTM pod swoimi skrzydłami skupia 62% branży profesjonalnych youtuberów w Polsce.
Po zakupie sieci Gamellon oraz utworzeniu dwóch nowych podmiotów postanowiliśmy stworzyć parasolową markę LTTM. Dzięki temu zachowujemy wszystkie podmioty w grupie i jasno określamy kompetencje każdej ze spółek oraz dobitnie określamy naszą pozycję na rynku. Na ten moment to sześć marek, które są liderami w swoich kategoriach i nie stanowią dla siebie konkurencji. Naszą misją jest profesjonalizacja branży, edukacja w zakresie influencer marketingu oraz wspieranie całego środowiska twórców internetowych. W związku z silnym rozwojem rynku, który obserwujemy i intensywnym progresem naszych marek, przewidujemy wzrost przychodów grupy o kilkadziesiąt procent z roku na rok
- mówi Krystian Botko, CEO LTTM.
HubYT to pierwszy na rynku kreator kampanii z twórcami wideo. Będzie czymś zdecydowanie więcej, niż tylko platformą umożliwiająca znalezienie odpowiedniego twórcy do współpracy. HubYT pokieruje całym procesem planowania kampanii oraz pozwoli na mierzenie jej efektów w czasie rzeczywistym. Technologia, którą stworzyliśmy, odpowiada na rozwijającą się potrzebę współpracy marek z mikroinfluencerami oraz coraz większe wymagania klientów w związku z usprawnieniem procesu realizacji kampanii wideo
- komentuje Lidija Vukić, Managing Partner w LTTM odpowiedzialna za HubYT.
- TalentMedia - agencja profesjonalnego influencer marketingu,
- LifeTube - sieć partnerska YouTube,
- HubYT - kreator skutecznych kampanii z youtuberami,
- Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube,
- Glow - marka wyspecjalizowana w beauty, fashion i lifestyle’u,
- Gamellon - marka wyspecjalizowana w gamingu.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, HubYT - najskuteczniejszy kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.