“Mama ostrzegała” - parodia muzyczna Malwiny Bakalarz z kanału Baku Family, znalazła się na 4. miejscu karty na czasie na YouTube. Piosenka została stworzona, aby zwiększyć świadomość tureckiej marki E-Bebek przed największą sprzedażą AliExpress w tym roku - Global Shopping Festival (nieformalnie znany jako Singles Day), która rozpocznie się 28 października. Piosenka osiągnęła już próg prawie 2 milionów wyświetleń i w ciągu kilku dni stała się niekwestionowanym hitem polskiego Internetu.
AliExpress otworzył przed nami nowe rynki konsumenckie, a dzięki naszej współpracy mogliśmy wysyłać zamówienia do konsumentów w blisko 200 krajach, w tym w Polsce
stwierdził Halil Erdogmus, dyrektor generalny E-Bebek.
Cieszę się, że tak duża firma jak AliExpress zdecydowała się na wykorzystanie siły influencer marketingu oraz zaufała nam, powierzając LifeTube przygotowanie strategii całej kampanii. To potwierdza nie tylko globalny trend współpracy z twórcami internetowymi, ale też zwiększającą się świadomość rynku odnośnie korzyści, które daje influencer marketing - to nie tylko efekty sprzedażowe, ale budowanie love brandu i bardzo ważnej świadomości marki wśród konsumentów
- dodaje Izabela Malinowska, Senior Sales Manager w LifeTube.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, HubYT - najskuteczniejszy kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.