W kierowanym przez Magdalenę Talmę zespole Sales grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) wydarzyły się dwie zmiany kadrowe. Marcin Skalski, związany z firmą od półtora roku, awansował na Senior Sales Managera. Dodatkowo, do zespołu dołączył Łukasz Nowosadko, który objął stanowisko Client Partnera. Dział Sales odpowiada za kompleksową sprzedaż produktów grupy LTTM: kampanii z bogatym portfolio twórców, kanałów brandowych na YouTube oraz produkcji wideo.
![Marcin Skalski - Senior Sales Manager w grupie LTTM](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/170647/original-47dd300c3dd446b433263eb9faf0925a.png)
Marcin Skalski - Senior Sales Manager w grupie LTTM
![Łukasz Nowosadko - Client Partner w grupie LTTM](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/170900/large-3116d6ba2850de97fc3b36cdc5e0b42e.jpg)
Łukasz Nowosadko - Client Partner w grupie LTTM
Przed moim zespołem stoi wiele ciekawych wyzwań - po powstaniu grupy LTTM zrzeszamy w sieci ponad 800 zweryfikowanych twórców internetowych, z którymi tworzymy kampanie o standardach brand safety dla naszych klientów. Zakres kompetencji grupy poszerzył się również o sieć podcasterów, którą właśnie budujemy, dlatego cieszę się z tak dynamicznego rozwoju mojego teamu i stopniowego wzbogacania go o kolejnych ekspertów
- komentuje Magdalena Talma, Head of Sales.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.