Stworzona w październiku grupa LTTM, czyli LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media, tylko na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy wypłaciła youtuberom ponad 41 milionów złotych. Podsumowując rok 2019, największa grupa influencer marketingu w Polsce zdradza również, ile średnio kosztuje jedna kampania z influencerem oraz jakie wyświetlenia generują filmy youtuberów zrzeszonych w sieci.
Rok 2019 był bezsprzecznie czasem ogromnych zmian. Zbudowaliśmy grupę LTTM, która wyznacza całkiem nowe standardy na rynku i oferuje kompleksową obsługę influencerską. Już teraz jesteśmy liderem, ale nasze plany na 2020 są jeszcze ambitniejsze. Przewidujemy, że, zaobserwowany w Polsce pierwszy raz w tym roku, trend większych wydatków na reklamę w internecie, niż w telewizji, będzie stopniowo się pogłębiał. Dlatego w 2020 roku skupimy się nie tylko na brandowych kanałach i gwiazdach YouTube, ale też twórcach z long tail, wspólnie budujących widownie, które komunikaty marek oglądają z wyboru
- komentuje Krystian Botko, CEO grupy LTTM.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.