Magdalena Talma, od 4 lat związana z siecią LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Dyrektor Sprzedaży w grupie LTTM, czyli LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media. Od stycznia 2020 roku jest odpowiedzialna za koordynację sprzedaży wszystkich produktów i usług grupy, zarówno do klientów bezpośrednich, jak i agencyjnych oraz za koordynację pracy 8-osobowego zespołu.
Po fuzji LifeTube, TalentMedia i Gamellon posiadamy jako grupa LTTM różnorodne kompetencje i potrzebujemy działu sprzedaży, który będzie kompleksowo reprezentował złożone portfolio, w którym znajdują się między innymi cztery kluczowe produkty: kanał własny marki, program ambasadorski, subformat i wideomarketing 2.0, czyli reklama z udziałem influencera. Jestem przekonany, że doświadczenie Magdaleny Talmy odegra w tym procesie kluczową rolę i wzmocni wizerunek grupy LTTM jako lidera profesjonalnego, mierzalnego influencer marketingu o standardach brand safety w Polsce
komentuje Paweł Stano, wiceprezes grupy LTTM.
Magdalena Talma - Sales Director w grupie LTTM / fotograf: Marcin Klaban
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.