Już ponad 60 topowych influencerów zaangażowało się w akcję #KoronaCizGłowyNieSpadnie, zainicjowaną przez grupę LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media). Jej celem jest zachęcanie wszystkich do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z ogłoszonym stanem pandemii.
Jako grupa influencer marketingu reprezentujemy twórców, którzy mają ogromny zasięg i wpływ na swoje społeczności, a wyświetleń materiałów może pozazdrościć im niejeden program telewizyjny. Tym bardziej teraz - w czasie zamkniętych szkół i uczelni. W związku z tym wobec zagrożenia epidemicznego natychmiast uznaliśmy, że przeprowadzenie kampanii informacyjnej z udziałem naszych twórców jest najlepszym ruchem. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, w akcji #KoronaCizGłowyNieSpadnie w ciągu dwóch dni wzięło udział kilkudziesięciu influencerów, którzy docierają do różnych grup odbiorców - zarówno tych młodszych - nastolatków, o których mówi się, że najmniej chętnie zostają w domu, po dojrzałych odbiorców, szukających zweryfikowanych informacji. Promowane przez nas reguły wprowadziliśmy w życie również w ramach całej organizacji. Wszyscy pracownicy grupy LTTM pracują obecnie z domów z zachowaniem zasad samoizolacji
- komentuje Krystian Botko, CEO grupy LTTM.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.