W czasie pandemii oglądalność wideo youtuberów zrzeszonych w sieciach grupy LTTM wzrosła o 30%. Znacząco wydłużył się czas oglądania materiałów (o 30%) oraz zwiększyła się liczba wyświetleń filmów (o 27%). Tylko od 12 do 15 marca łączna liczba wyświetleń na YouTube wyniosła aż 133 miliony, a średni czas oglądania 753 miliony minut (522 dni).
![90238512_206768610571603_1289346283156275200_n.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/3853/assets/190925/large-2a27f5242424adfb475d3f237dbfda12.png)
Czas pandemii oznacza nie tylko czasu zwiększonej konsumpcji mediów, ale także zaobserwowany przez nas wzrost aktywności twórców treści. Dzięki temu wielu klientom pomogliśmy w ekspresowym tempie przenieść budżety, między innymi z działań OOH na kampanie z influencerami. W naturalny sposób obserwujemy też zwiększone zainteresowanie e-commersów influencer marketingiem - specjalnie dla tej grupy wprowadziliśmy nowe możliwości rozliczeń współprac z influencerami, między innymi w oparciu o modele CPM, CPC lub wykorzystanie kodów rabatowych
- komentuje Paweł Stano, wiceprezes grupy LTTM i prezes LifeTube.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.