Studio Tymbark, kanał marki Tymbark prowadzony przez agencję TalentMedia (grupa LTTM), przekroczył 500 tysięcy subskrypcji, stając się tym samym największym kanałem marki w Polsce. Każdy z 10 najpopularniejszych odcinków osiągnął już ponad 1 milion wyświetleń.
Studio Tymbark rozwijamy już od ponad 4 lat. Systematyczność publikacji, kreatywność formy i wielość podejmowanych przez prowadzących tematów sprawiają, że ten format nie tylko się nie wyczerpuje, ale ciągle przyciąga nową publiczność. Kanał daje nam możliwość, by nasze produkty i przekaz marki prezentować kontekstowo. Ten sposób komunikacji to krok, na który w Polsce wciąż zdecydowało się niewiele marek. Dla brandu takiego jak Tymbark – innowacyjnego i świadomego wagi szczerego, odpowiednio sprofilowanego kontaktu z młodymi konsumentami, pozycja lidera w tym obszarze od początku była dla nas oczywistym celem, do którego dążyliśmy
- podsumowuje Anna Barabasz-Sawińska, MarketingDirector CEE Maspex BU Beverages.
Sukces Studia Tymbark jest dowodem na to, jak wiele marki mogą zyskać dzięki strategicznej obecności na YouTube i profesjonalnie realizowanej współpracy z influencerami. Dla nas stanowi również potwierdzenie tego, jak ważne są długoterminowe współprace, dzięki którym na podstawie ciągłych analiz możemy wypracowywać najbardziej skuteczne praktyki i maksymalnie optymalizować efektywność działań
- komentuje Krystian Botko, CEO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media).
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.